Naprawa Wysyłkowa

Wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów, wprowadziliśmy do oferty możliwość dokonania napraw nie tylko stacjonarnie w serwisie w Białymstoku, ale również wysyłając do nas urządzenia za pomocą paczkomatów inPost. Usługa jest bardzo intuicyjna, wygodna i umożliwia korzystanie z fachowej pomocy serwisu Error24.pl właścicielom urządzeń z całej Polski.

Naprawa krok po kroku

Naprawa wysyłkowa to prosta, szybka i bezpieczna forma współpracy. Aby ją nawiązać, należy:

  1. Zapakować telefon i zamówić bezpłatnie kuriera poprzez formularz znajdujący się na stronie. Płatność pobieramy zawsze po zakończeniu naprawy (nie licząc awarii związanych z zalaniem urządzenia cieczą).
  2. Poczekać na diagnozę – w większości przypadków Klienci domyślają się jej wyników. Jeśli jednak zauważymy coś niespodziewanego, skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić zakres naprawy oraz jej koszt. Dzięki temu wszystko jest przejrzyste i zgodne z Twoimi oczekiwaniami.
  3. Dać nam czas na naprawę — większość usterek usuwamy jeszcze tego samego dnia (dotyczy to także wymiany wyświetlacza). Podczas pracy nie uszkodzimy Twoich danych znajdujących się na urządzeniu.
  4. Poczekać aż odeślemy naprawione urządzenie — usługa jest wykonywana za pobraniem, a telefon odesłany na wskazany przez Ciebie adres. Jeśli interesuje Cię inna forma wysyłki niż inPost, daj nam znać.

Wystawiamy również faktury VAT. Jeśli ich potrzebujesz, skontaktuj się z nami. Jeśli masz jakieś pytania, również zachęcamy do kontaktu. Chętnie na nie odpowiemy.

Zamów Kuriera:

error24.pl serwis Xiaomi

List przewozowy wyślemy na podany adres mail, telefon nadasz w dowolnym paczkomacie inPostu.

Standard.

Bezproblemowo.

Mamy jedną prostą zasadę.
Do dobrej jakości części dodajemy doświadczonych serwisantów.

Naprawa w kilka godzin.

Ponad 82% usterek naprawiamy w dniu przyjęcia telefonu.

Zamów kuriera bezpłatnie.

Telefon do naprawy odbierzemy od Ciebie bezpłatnie.

Bezpłatna diagnoza i wycena.

Usterkę diagnozujemy bezpłatnie. Wycenę przedstawiamy 'przed' nigdy 'po' naprawie.

Rok gwarancji D2D

Dajemy rok gwarancji na usługi serwisowe.

Często zadawane pytania:

Śmiało możesz zamówić kuriera w praktycznie każdym wypadku. Chyba, że Twój problem nie jest standardowy, albo potrzebujesz dodatkowych informacji.

Aby zamówić kuriera wypełnij formularz zamieszczony na tej stronie. Jeżeli zgłoszenie dotyczy wymiany ekranu i cena jest ujęta w tabeli, wystarczy, że wypełnisz formularz. Nie zapomnij napisać jaki to kolor i model.

Koszt wysyłki wynosi:
32 zł w dwie strony.

Nie koniecznie, jeżeli np. nie masz drukarki, albo wydrukowanie etykiet jest kłopotliwe, kurier może je przynieść ze sobą. Jest to usługa dodatkowo płatna (4 zł brutto)

Zawartość Ważne abyś zabezpieczył telefon owijając go w folie, materiał, lub papier. Dbaj o to aby telefon nie miał możliwości ruchu w pudełku i obijania się o krawędzie pudełka. Oryginalne pudełka są dobre, ponieważ są idealnie dopasowane do telefonu, nie jest oczywiście to żaden wymóg.przełącznika

Większość napraw kończymy w przeciągu kilku godzin od dostawy telefonu. Wszystko zależy od rodzaju usterki.

Nie ma problemu, nasz adres znajdziesz tutaj

Albo tutaj:

Error24.pl Serwis
Marcin Wojszwiłło
Antoniukowska 11 lokal nr. 1
15-740 Białystok